Får det vara lite saffranskola? Jag är ju fruktansvärt förtjust i saffranskola med kokosflingor i, så förtjust att det är bäst att låta bli att koka den alls, om jag ska vara helt ärlig. Men nu finns den ju redan i kylskåpet och är alldeles oemotståndlig. Extra tilltalande är den i den här fina cirkusburken från Alessi. Tänk att duka upp en liten godisbuffé med cirkustema till jul! Får man ta en till? HÄR finns mitt inlägg om årets julgodis. Jag har fått båda mina cirkusburkar i present, men jag vet att de finns på till exempel Royal Design (i många olika storlekar dessutom!).
Previous Post: Dumlefudge
Next Post: Vinnarna till dofterna äääär