Nu har jag och Mr T bestämt oss. Vi gjorde helt enkelt så att de som var intresserade av doften Barrskog tävlade om Barrskog. Sen gjorde jag som så att Tord bara visste att detta är tävlande 1,2,3 eftersom vi känner endel av de tävlande. Vårt fantastiska system Han valde den han tyckte va bäst, jag valde min…ofta samma och vid ett tillfälle resonerade vi fram till vinnaren. Vinnare av Vinst 1. Kåda GRATTIS Tomtensmorsa eller Anneli ;0) Vinnare av Vinst 2. Barrskog Grattis Frida, det blir alltså att packa ihop ett paket till Etiopien, men jag har ju inte sagt att en inte kan tävla från hela värl
Previous Post: En cirkusburk fylld med julkola
Next Post: Tomten entré i nordstan