Varje år testar vi apotekarnes årsmust, fick äntligen tag i den i går. Jag hade faktiskt inte hört vad den var smaksatt med i år, tycker jag alltid brukar ha läst det innan så det var extra kul att testa den. Dock var det ingen i familjen som gillade den men det är ändå en väldigt mysig tradition vi har. Det brukar dessutom vara årets första must också.
Previous Post: Middags tips
Next Post: Mini adventskalender diy