Blogg, instagram eller båda?

Hur tänker ni andra julbloggare, kommer ni att fortsätta med bloggandet eller går ni alltmer över till instagram eller kör ni en kombination? Och ni som är följare, läser ni både bloggar och instagram? Det finns ju mer utrymme för att skriva i bloggen medan instagram är enkelt att snabbt lägga upp en bild. Olika fördelar. Ni som följt mig ett tag vet ju att jag inte är någon som jagar en massa likes men som däremot tycker att det är roligt att ha en liten dialog med andra julälskare. Att följa varandra genom väntan på julen. Idag är det 4 månader kvar till lille julafton, jag börjar se fram mot