Sommaren lider mot sitt slut kallare ute nu. Så nu börjar julkänslorna lockas fram här. Längtar tills butikerna börjar få in julsaker. Speciellt ser jag fram emot att åka till dollarstore som öppnat nu Backaplan (Hisingen) förra året åkte jag och en kompis till Älvängen. Så ska bli så kul att få gå runt bland alla julsaker på hemmaplan nu. Bara att ta bussen och vips så är man där -:)
Previous Post: Blogg, instagram eller båda?
Next Post: Pepparkakslera