Idag köpte goda saftiga lussekatter innan jag hämtade dottern i skolan. En fick slinka ner i magen på väg till skolan. Så god den var första lussekatten för i år😋Sen har det ätits några till under kvällen till god julmust. Nu är det en härlig tid när jag får börja äta juligating och planera julen. Så nice🥰❤️🤗
Previous Post: Den største julegaven
Next Post: Sandwich saffran från glassbilen