Jag köper aldrig glass från glassbilen men nu känner jag ett stort behov att besöka glassbilen pga sandwich saffran😀Kanske jag kan köpa 1 julkalender också. Köpte jag när jag var yngre minns jag.
Previous Post: Lussekatt, Lusselelle
Next Post: Stora juljournalen