Idag är det ingen vanlig dag för det är min födelsedag.Sitter här nu och dricker cappuccino och äter pepparkakor.
Previous Post: En miljövänlig jul?
Next Post: Frukostpepparkakor
Idag är det ingen vanlig dag för det är min födelsedag.Sitter här nu och dricker cappuccino och äter pepparkakor.