Denna har jag bläddrat igenom nu för andra gången. Köpte den i måndags. Vart lite smått och gott som jag gillade i den i år.
Previous Post: Unboxing H
Next Post: (Nästan) allt jag älskar med julen
Denna har jag bläddrat igenom nu för andra gången. Köpte den i måndags. Vart lite smått och gott som jag gillade i den i år.