Nu närmar sig mitt förestående BB-besök med stormsteg och ett måste för en fryslort som mig är ett par riktigt varma & gosiga strumpor. Sjukhusgolv har en tendens att vara rätt kalla och att ligga på BB och frysa har jag då rakt ingen lust med. Det blev en snabb sväng in till stan i helgen och inne på HM låg de här godingarna och bara väntade på mig! Varma och gosiga men framför allt ursöta och juliga! Och dessutom till nedsatt pris… Klart jag inte kunde motstå dem, så nu är BB-väskan officiellt färdigpackad!
Previous Post: Ny vecka
Next Post: Lussemorgon i oktober!