Jag tror banne mej inte att en gråmulen oktobermorgon kan bli mycket bättre än så här! Mitt favoritbageri Feldts hade jultema i samband med släppet av sina egna chokladjulkalendrar i morse (finns att köpa här också om de är slut i Feldts egen webbshop!) och när de gör någonting så görs det ordentligt! Det var gyllengula lussebullar högt och lågt, julmusik i högtalarna och bjöds på ekologisk glögg i kön. Stämningen var på topp och jag bara myste!! Jag köpte med mig en rejäl påse saffransbullar hem att bjuda familjen på i eftermiddag, men en slank visst ner redan tillsammans med glöggen som en he
Previous Post: Nya julstrumpor!
Next Post: Saffransgrottor med vanilj