Julfrimärken 2017

Nån som har sett årets julfrimärken än? Jag älskar verkligen det här med julfrimärken, eller ja, hela grejen med riktiga julkort på papper i kuvert som landar i brevlådan strax innan jul. Älskar iofs handskrivna brev och kort resten av året också, men just runt jul kan man frossa lite i alla fina julhälsningar! Förra årets julfrimärken var väl sådär tyckte jag, lite småtråkiga, men året dessförinnan, (2015) var de helt underbara! Julgotterna från 2014 och skogens djur från 2013 var väl helt ok egentligen, men de går ju inte upp mot de Norska jag hittade förra året… Årets motiv ska tydlige