Allers jul 2020!

Tja, de flesta julgalningar har väl redan lusläst årets nummer av Allers julmagasin från pärm till pärm.. Själv passade jag på att läsa det i helgen och får väl säga att det var en ganska bra blandning av högt och lågt i år! Vissa idéer kändes lite gamla, saker jag själv redan gjort liksom…. Ta dörrkransen i mossa med leksaksdjur t ex, gjorde inte jag en variant på den redan 2015..? Okej, jag hade en älg i min krans och nu är det en hjort av nåt slag men ändå…Lite lika är de allt tycker jag! Nästa sak jag kände igen var stjärnbrödet. Inte helt olikt surdegs- och vörtbröden jag bakade förra jule