Denna har jag suttit och lusläst nu här i stugan medans min gubbe sitter i styrelsemöte här. Han sitter i möte och jag njuter av jultidningar i readly. Kan livet bli bättre? Nopp tror inte det just nu. Regnar ute och då är det allt lite mysigt att tänka på julen och drömma sig bort med några julmagasin.
Previous Post: Saffransbullar med vaniljkräm!
Next Post: Allers jul 2020!