Julmagasin och julmys läsning.

Denna har jag suttit och lusläst nu här i stugan medans min gubbe sitter i styrelsemöte här. Han sitter i möte och jag njuter av jultidningar i readly. Kan livet bli bättre? Nopp tror inte det just nu. Regnar ute och då är det allt lite mysigt att tänka på julen och drömma sig bort med några julmagasin.