Min syster hade köpt en liten julkula till mig igår (på Dollarstore?). Visst är den söt?Det är ett läppbalsam med pepparmintssmak!Tack så mycket, syster yster!
Previous Post: Oktober 2020 på Jul hos Linda
Next Post: Fröknäcke
Min syster hade köpt en liten julkula till mig igår (på Dollarstore?). Visst är den söt?Det är ett läppbalsam med pepparmintssmak!Tack så mycket, syster yster!