Karl Fazer Pepparkaka

För ett tag sedan provsmakade vi Karl Fazers pepparkaka. Jag försökte avkräva familjen ett omdöme om den, men det gick sådär. Ni får nöja er med mitt omdöme!Betyg 4/5God choklad, god pepparkakssmak. Gott med lite krispighet. Jag äter den gärna igen!