För ett tag sedan provsmakade vi Karl Fazers pepparkaka. Jag försökte avkräva familjen ett omdöme om den, men det gick sådär. Ni får nöja er med mitt omdöme!Betyg 4/5God choklad, god pepparkakssmak. Gott med lite krispighet. Jag äter den gärna igen!
Previous Post: Citroninkokt lax med romsås
Next Post: Att fira jul år 2020