Jag har tittat vilka era favoritbilder på mitt juinstagramkonto, julen_enligt_johanna var i år. Ullaredsbesök, snö, fika, barn, böcker och jul i juli fick se sig besegrade av årets pepparkakshus, pepparkakskyrkan. Tack alla som gillar mina bilder!
Previous Post: Årets sista jobbdag
Next Post: Gott Nytt År!