En dag kvar av det här decenniet. Och detta är mina nio mest gillade bilder 2019 på insta; familj och snö/vårvinter är det visst som gäller. Och nu är 2019:s jobb är avklarat. Slut. Finito. Ok! Det var lindrigt. Fyra kollegor på plats. Inga barn. Då får man mycket annat gjort Sen – efter jobb- gick jag och införskaffade rosa tulpaner och så, när maken kommit hem, återvände vi till Lilla Gula. Har man jobbat en klämdag är man värd hämtmiddag: sushi. Sen avslutade vi kvällen i soffan. Tanken var en skräckis men det blev Crocodile Dundee II. Och så kom vi på att vi måste väl ändå smaka årets skumt
Previous Post: Årets sista dagar
Next Post: Best Nine på Instagram