Då är vi framme i november, inte direkt min favoritmånad, jag har lite svårt för mörkret men det är bara att göra det bästa av situationen. Fördelen med november är att det börjar bli legalt att prata om jul, inte bara bland likasinnade utan även med … –
Previous Post: Saffransbollar
Next Post: Ett sött paket