Årets Glögg

Har provsmakat årets glögg från Blossa med smak av mango, chili och spiskummin. Det var mycket smak av mango men för övrigt tyckte jag att den var lite tunn i smaken. Hade hoppats på lite mer sting och tydligare smak av kryddorna. Den var ändå god, mango … –