Har provsmakat årets glögg från Blossa med smak av mango, chili och spiskummin. Det var mycket smak av mango men för övrigt tyckte jag att den var lite tunn i smaken. Hade hoppats på lite mer sting och tydligare smak av kryddorna. Den var ändå god, mango … –
Previous Post: Julklappsvagnen
Next Post: Jul på Hôtel d’Angleterre i Köpenhamn!