Igår var det rena rama julafton hos mig när det gällde paket ifrån posten . Förra året var det lite svårt att prova juliga produkter då jag var utomlands i 2 veckor och ville då inte ha en massa paket som skulle hämtas ut . Tycker det är så himla kul … –
Previous Post: Nya smaker
Next Post: Chokladkalendern jag längtat efter!