Det var ett tag sedan jag hade en chokladkalender, men när jag hörde att Malmö chokladfabrik hade gjort en i år var det inte något att fundera över. Den har jag helt enkelt väntat på i flera år! När jag påtalade det för dem på Formex för två år sedan så sa de att det inte var första gången någon hade önskat en chokladklender från dem, men ändå tog det två år till innan något hände. Malmö chokladfabrik har fantastiskt god choklad som varit en favorit länge och är dessutom ekologisk! Den är även en nötfri choklad. Innehåll i kalendern kan man hitta på Malmö Choklads instagramkonto, leta redan på
Previous Post: Juligt på posten
Next Post: Årets första julklapp inslagen