Hittade den här bilden igår på Instagram , tycker den säger allt . Har bloggat sen typ i Augusti och då har jag smugit lite med julen för det är ju så tidigt att tänka och prata om julen . Men nu är vi ju inne i november och nu får vi prata och tänka … –
Previous Post: Två goda nyheter!
Next Post: Saffransbollar