Idag hittade vi vår busiga nisse Lure och Hans kompis Rudolf i kylskåpet. Han tyckte tydligen att vi hade varmt inne. Han har också tvättat sina kläder i vår mjölk och de hade färgat av sig. Så barnen fick rosa mjölk idag.Barnen tycker att detta är riktigt spännande. Det svåra är bara att komma på vad han ska hitta på för bus.
Previous Post: Vad tiden går fort!
Next Post: Ett litet julklappstips