Julstjärna

I vår hall har vi ett litet fönster utan el i närheten, eftersom det blir så mörkt och tråkigt där har jag velat ha någon form av julbelysning där. Har letat men inte hittat någon, så jag sökte på eBay och fann en jätte fin stjärna som drivs av batteri. Tyckte dock att 300-400 kronor kändes lite dyrt så jag skippade den idén.   Sen surfade jag in på Slöjd detaljer för att jag skulle kolla efter lite material till vårt julpyssel och hittade där en jättefin stjärna som var väldigt lik den jag hittade på eBay. Skillnaden är att denna kostar ynka 49 kronor.     Finns som hjärta och gran också, du hittar dom här.