Hej Mina Julvänner!Så i fredags hade jag en riktigt mysig dag, med ett besök på den nyöppnade julavdelningen på IKEA som den stora höjdpunkten! Som vanligt började dock dagen med en utevistelse med hundarna och eftersom jag visste att jag skulle vara borta några timmar blev det både bus i hundgården med en hundkompis, en promenad och lite poserande för matte😍.Jag lyckades få upp dem på samma sten, och sedan bad jag dem slicka sig om munnen…och lyckades faktiskt fånga båda tungorna på bild samtidigt👅😁.Sedan bar det av till affärerna, och eftersom IKEA ligger nära ett köpcentrum så passade jag
Previous Post: Jullista
Next Post: Juliga favoriter