Så har vi kommit till -ber månaderna som inleds med september och avslutas med nyårsafton. Hur känner ni? Själv så älskar jag årstidernas växlingar. Hösten bjuder snart på sprakande färger i naturen och ingen behöver ha dåligt samvete över att sitta inomhus i soffan med tända ljus och varma drycker på kvällarna efter en härlig promenad utomhus. Stickade tröjor, halsdukar, höstklänningar och kängor. Härligt! Fotot är på vår björk i förra veckan, lite fler gula löv nu. Hur långt har hösten kommit hos er? En annan trevlig sak är ju alla julnyheter som visas upp, behöver ni något nytt i år? Själv b
Previous Post: Jul i Ullared
Next Post: Det blir jul ändå – i år också