Jag undrar om detta är något vi kommer att få se i Sverige? Ca 2/3 delar av karaktärerna uppges komma tillbaka i uppföljaren men tyvärr är ju Alan Rickman död så varken han eller Emma Thompson kommer att vara med i uppföljaren. Jag vet inte om det blir en riktig film eller bara en kortfilm om karaktärernas liv 14 år senare. Här kan ni läsa mer. Karaktärerna Sam och Joanna är precis som skådespelarna vuxna.
Previous Post: Hej stugan!
Next Post: Nehmen hejsan!