Nu har jag börjat

Nu har jag börjat julpynta, men helt ärligt så känns det overkligt och lite konstigt. Kanske för att det är ett tag kvar till advent. Mysigt är det i alla fall med lite juleljus i köket. Det är bara i köket som jag har börjat än så länge. Inga julblommor köpta ännu och jag tror att jag väntar en vecka till med det. Chanel inspekterar. Jag har plockat fram de julsaker som förvaras så att jag når dem själv, övrigt måste vi vara två för att ta fram. Till nästa år ska jag se till att ha alla adventsljusstakar lättåtkomliga, det är ju så mycket enklare att kunna plocka fram själv efter hand mot att