När barnen var små var det på kvällen innan julafton och julaftonskvällen som jag fick en stund för mig själv framför julgranen för att njuta av stunden och stämningen i stillhet. Nu är barnen uppe längre än vad jag är. Istället har det blivit på morgnarna som jag kan smyga upp i ett tyst och stilla hus och i morse fångade jag gryningsljuset
Previous Post: När juldagsmorgon glimmar
Next Post: Juldagen