Min julafton

Vi hade en lugn och fin julafton med min familj. Julgröten var första fotot som dök upp i mitt sparade album, ris a´la malta, det är nog för att man bara äter det en gång om året som det är så himla gott och juligt Vi gjorde en liten pepparkaksby tillsammans på uppesittarkvällen. Numera så är kvällens syfte mest att umgås i familjen, när alla är samlade. Lite trevlig samvaro i köket och tillverkning av de friterade julkakorna. Struvor och munkar gjorde vi i år, vi hoppade över klenäterna. Vår julaftonsfrukost brukar bestå av varm choklad med grädde, chokladbitar, polkagrisar och marshmallows, e