Hur har ni det ute i stugorna, har ni börjat förbereda julen ännu? Min höst har varit hektisk och inte innehållit så mycket juligt men idag fick jag riktig julfeeling här hemma. Jag är ledig idag och passade på att plantera lite nytt i mina utekrukor när jag kom in i värmen blev det te och årets första lussebulle och till det julmusik. Jag satte på Smokies jullåtar, ett litet tips på kanske inte så välkänd men mysig julmusik. Finns på Spotify. Ett lugn sänkte sig hos mig och julkänslorna kom fram Bullen var precis lika god som jag hoppats på (äter ju egentligen varken vetemjöl eller socker till
Previous Post: Årets julvärd SVT
Next Post: Tredje minusadvent – TÄVLING Nuppu Print