Älskar levande ljus på matbordet, och nu är mina älskade granar från Kähler äntligen på bordet igen. Funderar på om jag inte borde ha en grå gran också?!? De små gröna på ljusfatet är faktiskt inte Kählers utan köpta på Jysk, men visst ser de ut som om … –
Previous Post: Thanksgiving med familjen
Next Post: Ny jultröja