Vågade inte hänga den PÅ dörren, för jag tror kulorna kommer slås sönder isåfall!! Även om det syns lite dåligt så har jag planterat en liten julros bland murgrönan. –
Previous Post: Nu kör vi!!
Next Post: Julrim på porslinstomte
Vågade inte hänga den PÅ dörren, för jag tror kulorna kommer slås sönder isåfall!! Även om det syns lite dåligt så har jag planterat en liten julros bland murgrönan. –