Sommarfräsch outfit i vitt och orange

Sommaren har hittills visat sig från sin bästa sida när det gäller vädret, förvisso har det regnat lite här idag men om någon timme skall det spricka upp och bli varmt. Det är toppen eftersom vid 18:00 kommer de första gästerna på den årliga fredagsfesten Fixat iordning mig för ett tag sedan och jag gillar verkligen kläderna denna eftermiddag/kväll som går i vitt och orange med glittriga smycken i samma toner Blusen/skjortan kommer från Kappahl och finns att köpa HÄRByxorna kommer från Gina Tricot och finns att köpa HÄRSmyckena kommer från Caroline Svedbom, örhängena finns att köpa HÄR, halsban