Christmas is too sparkly…

Mer Jul med Adolphson & Falk… Min absoluta julfavorit! ♥Det blir inte juligare så, tycker jag… ☺Vad tycker ni? Vilken är er juligaste favoritsång?Jag är en lugn person med takt och ton, måttfull och balanseradJag är tyst och still och det ska mycket till innan jag blir exalteradMen jag har en last som håller mig fast i ett järngrepp varje vinterNär året är slut och snön ligger djup och slädarnas medar slinterJag vill ha mer jul, ge mig mer julJag vill ha mer jul, ge mig mer julTusen stjärnor som tindrarGlitter så långt jag serAv juleljus som glimmar vill jag ha merEn show glöms bort om