Igår var jag inne i nordstan och inne på H&M. Den här röda tröjan köpte jag. Dom hade även tomtetofflor i år men tyckte förra årets var sötare med renar.Behövde fler strumpor så dessa fick även följa med mig hem, lite vintriga strumpor.
Previous Post: Julkalender från Yves Rocher
Next Post: Julen börjar smyga fram…