På Rapport för någon vecka sen rapporterades att flera julmarknader i år inte kommer gå av stapeln och häromdagen såg jag att Svenska Slottsmässor ställer in samtliga sina julmarknader. Det här är såklart förståeligt men samtidigt också så himla tråkigt. Jag håller tummarna för att till exempel Skansens julmarknad ändå ska kunna genomföras, den är ju föredömligt utomhus och om Skansen nu har kunnat hålla öppet hela sommaren så tänker jag att det även borde gå i jul 🙂
Previous Post: Fazer Pepparkaka
Next Post: En lista om hösten