Jag sade ju när jag julpyntat att jag ville tillägga lite saker och en av de sakerna var girlanger. Jag ville göra det lite mysigare på byrån i hallen plus på min TV-bänk och jag tycker jag lyckades. Jag köpte en vanlig ful basgirlang på Åhléns som … –
Previous Post: Cheescake med apelsin och pepparkaka
Next Post: En recension av Blossa 1917