Tomtebyn

I helgen drog jag och mina fina vänner till Vellingeblomman och tomtebyn för första gången i år. Det var helt smockat med folk eftersom jag tror det var deras första öppethelg men mysigt att få gå runt bland allt julig. Med mig hem fick jag min klassiska … –