Glad första november! Nu är det väl ändå officiellt jul? I alla fall i min värld. Nu åker julmuggarna längst fram i skåpen och julpyjamaserna ska på. Jag började fredagen med kaffe i min pingvinmugg och fortsatte på min väggbonad. Det är så mysigt att ha … –
Previous Post: Första november
Next Post: En känsla av