Halvvägs till jul

Okej jag vet att det är konstigt att skriva här i maj men faktum är att på grund av det vidriga vädret vi haft har jag längtat jättemycket till jul de senaste veckorna. Därför kokade jag idag lite risgrynsgröt och sitter nu och avnjuter den till Elf. … –