Jag glömde helt skriva att jag redan druckit årets första julmust. Både jag och pappa har sparat några flaskor sedan i julas och i helgen tog vi fram en. Det var helt gudomligt gott. Det finns inte riktigt något som kan toppa den första klunken julmust … –
Previous Post: Jul och Coca Cola
Next Post: Inbjudan Blossa 17