Hej julvänner!Senaste julbloggssäsongen blev inte som det var tänkt för min del. Jag hade gärna uppdaterat bloggen mer samt haft mer jul i min vardag men på grund av att jag var höggravid och värmen tuffade på här i Melbourne blev det inte så.Vi välkomnade vår vackra lilla dotter den 30 januari 2020 och har varit uppslukad av henne. Jag har försökt anpassat mig till den nya rollen som mamma och det har på många sätt varit utmanande, samtidigt som mamma-hatten fanns där hela tiden. Den största utmaningen var nog att inte ha min egen mamma och min bästa vän nära då vi bor på andra sidan jorden. A
Previous Post: skottdag ❤️
Next Post: internationella kvinnodagen