Ibland blir det såhär

Hur går det här då? Med julbloggandet? Inte så bra kan jag tycka. Det är redan den 18 december och den senaste uppdateringen här var den första december. Jag lovar att jag kommer få super-feeling när december är över och vilja julblogga då. Kanske är det så jag får göra, lägga fokus på “Julbloggandet” under resten av året när alla andra har det lite lugnare? Jag vet inte …Det är som sagt svårt för hjärnan att tänka “Jul” när det är 30 grader ute och jag vill gå runt i klänning (eller naken). Min dagliga blogg har också fått lida på senaste tiden av den enkla anledningen att det varit mycket f