Jag läste precis den här artikeln på Aftonbladet som berättar att SVT förinspelar årets julvärdar. Det kommer alltså inte vara livesädning mellan programmen på julafton, utan det kommer vara ett förinspelat program som visas istället. Till och med … –
Previous Post: Lucias baksida
Next Post: Mysig frukost