Idag har jag provat Jul hos Lindas recept på hemmagjord chai-sirap. Och det blev jättebra! Vi har redan hunnit provsmaka och det blev jättegott. Det var också väldigt enkelt och snabbt att slänga ihop. Sen häller man upp det i några snygga flaskor, … –
Previous Post: Julfint på H&M Home
Next Post: Julklappsinslagning