På lördag är det dags för mig att ha ett litet glöggmingel för mina allra närmsta vänner. Vi kommer vara max 4-5 personer så det blir en mindre tillställning. Jag har valt att bara köra på några få rätter i år. Först blir det en löjromspizza och … –
Previous Post: Daddy’s Home 2
Next Post: Dagens julvideo!