Första julklapparna inhandlade!

I natt har jag inte kunnat sova så bra. Jag somnade på soffan igår kväll och sen vaknade jag vid två-tiden och gick för att lägga mig i sängen. Men självklart hann jag piggna till och jag lyckades inte somna om. Sen om det beror på en stundade fullmånen … –