Jultåg under granen!

Jag älskar idén med ett litet jultåg som tuffar runt under granen, men är inte så pigg på att köpa ännu en julpryl som plockas fram en gång om året och sen ska förvaras någonstans resten av tiden.. Det rimmar inte väl, varken med mitt miljötänk (att försöka dra ner på konsumtionen och köpa mer hållbart producerat om jag nu ska köpa nåt nytt), eller med våra halvkassa förvaringsmöjligheter i huset. Men de är ju så rackarns söta, kolla bara på det här som jag hittade i ett skyltfönster i stan för några år sen! Eller det här som sonen och jag hittade på Gekås i Ullared tidigare i höstas.. Men som